Wednesday, 8 February 2012

t e r j e r a t k e m b a l i

hemm bler pkir2 balik pening jugak pkir pasal sume ni. sana sini tak kena. aku tanak tersangkut di tengah tengah. aku tak sanggup luka kan perasaan dia yang aku anggap sebagai adik dan tak lebih dari tu. susa nak bayangkan bler sume ni terjadi kat diri kita sendiri. rasa sakit kalo aku yang harus melalui semua ni. cukup lah dah berkali kali kena. sekarang hanya nak fokus kan terhadap benda yang lebih penting. aku beri masa sebanyak sebulan utk dy pkir apa yang terbaik. pkir sebetul2nya. utk tidak dilukai kerana ini pengalaman pertama utk dy. dalam masa sebulan, semua akan berlaku. dan mungkin dy akan tahu aku siapa ? dan apa yang terbaik untuk dy dan aku. tak semua nya indah. semua akan berubah dengan sekelip mata je. aku akan cuba buka ruang. tp jangan telampau mengharap kan balasan baik yang dy akan dapat dari aku. susah nak buat keputusan dalam masa yang terdekat. aku harap dy paham. walaupun dy mungkin tak dapat baca coretan ni. hemmm kusut kusut. XD

p/s : selain dia, sekarang ni aku tersangkut dengan dua lg masalah. yang akhirnya, aku hanya akan larikan diriu dari dua dua masalah ni. :(