Monday, 9 April 2012

inilah sitisalbiahmohammadsahwani

#aku bukanlah seoarang yang baik seperti yang kamu jangkakan, tp aku akan terus berusaha untuk lakukan yang terbaik.

#aku bukanlah berasal dari keluarga yang mewah dan juga miskin, aku org yang sederhana, yang ingin lakukan segalanya demi kebahagiaan ibuku yang tercinta, ROKIAH ISMAIL

#aku memang seseorang yang mudah tersentap, dalam segala perkara, jika kamu tidak tahan dengan perangai ku, silalah jauhkan diri anda

#aku inginkan sahabat yang sentiasa ada disisiku untuk menyokong segala yang ku lakukan kerana apa yang aku lakukan sekarang hanyalah untuk ibuku, bkan diriku

#mungkin kamu ingin mengatakan yang diriku kolot setelah lakukan ini semua, itu terserah kpd diri kamu sendiri kerana jujurku katakan, segala yang ku lakukan adalah untuk ibuku.

#mungkin juga aku tidak akan dapat melanjutkan pelajaran ku ke mana2, aku harap kamu tidak membuat persoalan tentang tu kerana aku mempunyai alasan sendiri

#aku inginkan sebuah keluarga yang sempurna seperti kalian, apakan daya ini ujian bg diriku

#aku yakin ada yang memahami tentang masalah keluargaku dan akan terus menyokongku, dan aku yakin ada juga pihak yang tidak akan sesekali cuba memahami situasi yg sedang aku alami

#segala kutukan yang ingin kamu lemparkan akan ku terima seadanya, kerana ku tahu itu silap ku, tp itu juga hal peribadiku, harap tidak disebarkan.

#MAAFKAN AKU WAHAI SAHABAT SEKIRANYA AKU ADA LUKAKAN HATI MU DAN TELAH BANYAK LAKUKAN KESALAHAN TERHADAPMU. AKU HARAP KALIAN PAHAM SITUASI KEHIDUPAN YANG HARUS AKU LALUI SEKARANG. :) aku minta ampun beribu2 ampun kalo korang tak dapt terima semua ni. TQ

THANK YOU , ALLAH

hatiku mula tersedar setelah mendengar sesuatu berita yang amat memeranjatkan aku dan rakan ku, banyak persoalan yang bermain di minda ku, adakah itu benar2 berlaku ? sekira nya benar2 berlaku, SUBHANAALLAH, Ya ALLAH, Engkau yang maha berkuasa. pendekkan cerita lepas je aku dapat berita tu, aku terus jd stalker dan stalker FB dy, sekali lagi air mata ku mengalir, Ya ALLAH, benar lah tanggapan ku. dengan sepantas kilat, aku terus BBM kawan ku, tp  dy tidak dapat memberitahu sepenuhnya dan menyuruhku bertanya kpda tuan punya diri. tetapi aku tak mampu laku kan apa2, sebaik saja kwn ku memberitahu dy akan ceritakan kpdaku selepas ini, hati aku tergerak utk membuka profile kawan ku td. mataku trus tersasar kpd satu post yang mungkin akan menceritakan segala perjalanan hidupnya setelah masuk Islam. Ya ALLAH, betapa payahnye dan betapa beratnya beban yang dy harus lalui. Alhamdulillah, aku yakin kini dy dapat lalui segalanya dengan bantuan daripada ALLAH,
kisah rakanku ini sedikit sbyak tlah membuka mata ku tentang realiti kehidupan di dunia.

THANKYOU ALLAH. <3 <3