Friday, 22 April 2011

sweet and manis itu saya ^^

pelik kan tajuk ni? haha saje post bkan2 ^^
heh mgu ni mgu akademik at skolah tu (SEKOLAH TUMPANGAN)
HAHA jahat ak kan.
hemm hari ni paling best sebb ktrang men krim sampe COMOT !
ISHH ISHH
aku pun tatau na merapek ape kat dalam ni.
tade idea. huhu
jum CUCI CUCI MATE TGK GMBAR KAMII ~~

HAHA ni gambar ak gn az mase otw blik bli barg
SEMALAM,
penat ohh kol 7 baru sampe umah.
^^,
kesian kamii kan? HUHU
HAH ni pulakk gmbr ktrg kat taman sg bonus.
sempt ag kan pose.
HAHA hasil tgn FAFAU ! ^^
hee begegar2 ckit la. tp tetp comel. :p
sebenarnye mcm2 hal ktorg kne semalam tau.
HAHA btol2 ksempitan WANG,
dah la na ujg bulan ane ada WANG,
lg2 kami hanya seorg PELAJAR. haha :))
ni gmbar ak n dak busukk :))
haha seblum start PERTANDINGAN
sian FAFAU tade gambr.
tp kalo ad pon dy tak kasi letak.
HUU :((
mase last2 pertandingan dak sebelah ak ni MERAJUK.
huhu ~~
ni KEK kamii.
SIMPLE KAN?
tp COMEL sikit la KAN?
HUHU ^^
SWEET MANIS MCM SAYA !
haha jgn marah ye.
huhu sbb ni la AZ majuk gn ak, 
huhu tadpat bgambr dgn KEK KAMII. !


na tahu sape dalm gmbar ni?
KIRI az adhibah. tgh AKU, kanan PAVHI
huhu sempat ag pose dalm kelas.
thx FAFAU sbb sggup capture pic KAMII.
:))

p/s : HAHA ak still teringat crite sir dlm kelas tadi. sbb fobia dgn LIPAS. HUU :))
       amy jenson ! post la blog yg baru cpt. :p
       n thx kat AZ ADHIBAH N FAATIHAH yg brtungkus lums dgn ak tuk siap kan kek kitaa ni.
       huhu mcm2 ragam mse ptndgn ni. papepon KITA DAH SELESAI !




No comments:

Post a Comment