Wednesday 8 June 2011

tintonk :)

TIME : 1.16 AM
BY : SAL SAHWANI

ishhh minggu depan sekolah dah start. aghhhh
malasnye ak nak g sekolah.
huh 19 thn tetap g skolah lg.
huhuhu papepon perjuangan harus di teruskan demi masa depan.
cehhh geli pulak ak dengar.
hemmm berkenaan dengan tajuk post ni.
tade papepon yang special.
pejam celik pejam celik
2 bulan lagi ak dah genap 19 thn >,<
ohhh tuakan ? hahahah tak kot perangai pon cam kanak2.
ishhh pelikk kan ?
tahun ni ak ase mcm tahun yang tak berapa best bg aku lahh.
mcm2 jadi ohh, perangai berubah2, kjadian ngeri berlaku,
pergaduhan, perselisihan paham !
ohh bler ni semua akan berakhir ?
ak tekad na padam semua memori dalam otak ak ni.
na jd diri yang baru, boleh tak ?
thun lepas 2010, ak paling suke no 17,
sebb pada tarikh tuh ad suatu yang special berlaku.
indah sekali, wahhh ape la tuh kan?
tp tahun no 17 tuh dah terbalik,
bertukar kpd tarikh yang sangat buruk , hodoh kejadian tuh,.
grr ak tanak egt tarikh n kjadian tuh. hemmm
terasa perit lak kan ? ohhh
YA ALLAH, kuatkan hati hamba mu ini untuk tempuhi segala dugaan 
dan lindungi lah hamba mu ini dari sebarang kejadian yang tidak diingini.
AMIN
dan sekarang aku na biasakan diri ak dari Telampau happy n sedih. haha
kene biasakan diri bler orang2 yg rapat dgn kita  sibuk.
yang penting SEMUA SAHABAT aku sentiasa ada menemani aku.
so mereka semua akan selalu menggembira kan aku.
dalam masa yang sama akan wat ak sedih gak.
hahaha itulah yang dinamakan PERSAHABATAN. 

P/S : TOPIK DI ATAS TIADA KENE MNGENA DGN SESIAPA PUN. :)

No comments:

Post a Comment