Friday, 1 July 2011

SEKALI LAGI. :(

hemm skali lagi ak rase ak nak menangis lagi.
ahahaha payah ke korang nak paham situasi ak.
korg patut rase bersyukur kerana masih ad lagi yang sanggup membantu korang.
bkn macm ni care korang nak berterima kasih dengan seseorang yang membantu korg.
seseorang yang sanggup turun padang tolong korang.
seseorang yang menegur benda yang salah utk diperbaiki harus diberikan ucapan terima kasih,
bukan nya kutukan di belakang orang.
korang kene paham hakikat realiti kehidupan.
korang kenelah terima apa yang betol. dan jgn la judge org mcm tuh.
sakit hati orang yang terpaksa tanggung korang tak rase kesian ke ?
ke na tgu kene kat btg idung korg sendiri baru korang tahu ape rase orang yang terkena ni.
SO PLEASE WAKE UP . !
korang dah matang korang tahu beza kan baik buruk, cantik hodoh.
melainkan korang tade hati, dan mata yang dikurniakan ALLAH.
hemm aku baru na mulakan bulan julai ni dengan melupakan segala masalah.
tak sangke pulak, bulan baru ak dapat hadiah baru,
iaitu MASALAH YANG BARU,
tolong lah jgn tambah beban ak dengan sume.
ak harap korang paham.
kepada semua yang salu dgar masalah ak.
TERIMA KASIH BANYAK BANYAK.

No comments:

Post a Comment