Wednesday, 25 January 2012

its me :(

Kalo aku mampu meluahkan segalanya , sudah pasti aku akan luahkan segalanyaa. Memg ak tak mampu na bawa diri aku ke arah tu lg. sebb aku tak mampu dan tak tahan utk terjerat dalam kisah kita. Aku tak mahu di permainkan . biarlah benda ni kekal utk selamanya, jika tidak. Lupakan saja  lah niat mu utk berdampg dgn ku. Aku tanak sendirian tanggung siksa sperti kisah ku dulu. Penat, pert tanggung airmata yang jernih ni. Kalo betol kau sayang kan aku. Kau luahkan lah sebetolnya. Agar aku tak ragu2 dgn kesetian kau. Aku mampu tepis segala kata2 fitnah org. kalo kau terus mcm ni ak dah ta mampu na lakukan ape2 dah. Harap kau paham. Tp tolglah, jgn di sebabkan benda yang kecik kau besar2 kan sampe 2 hari aku jd kusut. Tolg lah paham aku  lemah. Benda ni dah lama aku tgl kan. Bler kau dtg. Ak cuba terima kau baik baik. Tp apa yg aku dapat. Ko na kusutkan lg keadaan. Pelik lah. Mebi dalam tempoh masa yang aku mintak ni. Aku masih lagi tak boleh kenal hati budi ko. So.. baik kita kawan je. Itu yang terbaik.                                                 

 Isi hati ku,
Siti Salbiah Binti Mohammad Sahwani. 

No comments:

Post a Comment