Monday 9 April 2012

inilah sitisalbiahmohammadsahwani

#aku bukanlah seoarang yang baik seperti yang kamu jangkakan, tp aku akan terus berusaha untuk lakukan yang terbaik.

#aku bukanlah berasal dari keluarga yang mewah dan juga miskin, aku org yang sederhana, yang ingin lakukan segalanya demi kebahagiaan ibuku yang tercinta, ROKIAH ISMAIL

#aku memang seseorang yang mudah tersentap, dalam segala perkara, jika kamu tidak tahan dengan perangai ku, silalah jauhkan diri anda

#aku inginkan sahabat yang sentiasa ada disisiku untuk menyokong segala yang ku lakukan kerana apa yang aku lakukan sekarang hanyalah untuk ibuku, bkan diriku

#mungkin kamu ingin mengatakan yang diriku kolot setelah lakukan ini semua, itu terserah kpd diri kamu sendiri kerana jujurku katakan, segala yang ku lakukan adalah untuk ibuku.

#mungkin juga aku tidak akan dapat melanjutkan pelajaran ku ke mana2, aku harap kamu tidak membuat persoalan tentang tu kerana aku mempunyai alasan sendiri

#aku inginkan sebuah keluarga yang sempurna seperti kalian, apakan daya ini ujian bg diriku

#aku yakin ada yang memahami tentang masalah keluargaku dan akan terus menyokongku, dan aku yakin ada juga pihak yang tidak akan sesekali cuba memahami situasi yg sedang aku alami

#segala kutukan yang ingin kamu lemparkan akan ku terima seadanya, kerana ku tahu itu silap ku, tp itu juga hal peribadiku, harap tidak disebarkan.

#MAAFKAN AKU WAHAI SAHABAT SEKIRANYA AKU ADA LUKAKAN HATI MU DAN TELAH BANYAK LAKUKAN KESALAHAN TERHADAPMU. AKU HARAP KALIAN PAHAM SITUASI KEHIDUPAN YANG HARUS AKU LALUI SEKARANG. :) aku minta ampun beribu2 ampun kalo korang tak dapt terima semua ni. TQ

No comments:

Post a Comment