Sunday 12 June 2011

M I M P I

hemm hemmm kerap kali aku mimpikan suatu mimpi yang mampu membuat air mate aku mengalir. aghhh sungguh kejam mimpi tu biler ak ingat ingat balik. grrrr terok nye kamoo dalam mimpi tuh? ohhh dalam mimpi tuh ak memerlukan sangat kwan kawan ak. sedih bukan kerpalang. perjanjian hanya tinggal perjanjian. wahh boleh wat novel ni. :) huhu segala berubah dengan sekelip mata. yang baik kepada jahat. yang baik hati kepada yang buruk hati. yang sering diingati kepada sering dilupakan. hebatkan mimpi ni. susah utk terima kalo benda ni betul2 terjadi. mungkin jugak ak takkan dapat terima persahabatan dari seseorang yang macam ni. fikiran ak akan terganggu dengan orang2 yang mcm ni. huhu TO ALL NI HANYA LAH KATA-KATA ORANG YANG BARU TERSEDAR DARI MIMPI YANG MUNGKIN AKAN TERJADI. ATAU MUNGKIN HANYA SEKADAR MAINAN TIDUR. :)

dalam mimpi tuh jelas ak dapat nampak perbezaan antara budak yang dulu dgn budak sekarang. perbezaan die jauh bebeza. yang dulu baik sangat, ambil berat, sentiasa menemani kwn yang kesedihan. yang sekarang biler mereka seng, mereka melupakan kwn yang kesusahan, tidak menghargai kwn2 yang sentiasa ada di samping nya dahulu. GRRRR JAHAT KAN KWN MCM NI. 


papepon tuh hanya lah MIMPI MAINAN TIDUR. harap harap benda benda macam tuh takkan berlaku dalam hidup aku dan juga kawan kawan aku. :)
takot ohh tak dapat na kawal emosi kalau dapat kawan macm ni. KAN KAN ? hemm kpada semua kwn kwn ak. AKU SAYANG KORANG SUME.

P/S. : AKU RINDU NAK TGK KERLIPAN BINTANG BINTANG DI LANGIT :)
         AKU RINDU JUGAK KAT BINTANG BINTANG AK YANG JAUH NUN DI SANA. :p
         HAHAHA 
bintang paling terang adalah bintang saya :)

No comments:

Post a Comment