Friday, 9 September 2011

t i n t o n k k !!

hemm aku nak wat story pengalaman hidup ak selama hidup 19 thun kat atas muka bumi ni. ak tersedar ape yang mula berlaku di sekeliling ak. ak mula tahu mane satu kwn yg baik dan kawn baik. KAWAN YANG BAIK hahaha. tuh bg ak hanya perangai utk kwn ak sahaja, tetapi kwan baik adalah kawan yang sentiasa paham perangai ak, sentiasa bersabar, yang paling penting dia sentiasa ada dengan ak. hah ! tak tahu kenapa ak wat topik ni. hemm ntah la. pelik sebb ak memg nak becerita dengan korang. :) huhu ak JUJUR dalam persahabatan. hanya kawan baik aku sahaja yang akan tahu apa yg selalu terjadi kat aku. :) even kami jrg jumpe. ak akn cerita kat dy seolah2 dia ada dalam cerita aku. haha :) DAEBAK ! syok tak topik ak. mebi disebabkan aku rasa aku hilang seseorang atau aku menyingkirkan seseorang ? haha bukan lah. ak yang rase tersingkir adalah. huahahaha \0/
apelah cerita yang ak nak cerita ehh ? ak ase mcm na ulanh semua cerita yang ak memg na cerita kan. ishhh berat wehh hati na cerita. hahah bukan ape pon. ni kira tempat luahan hati lah. sape yg terasa harap di ampunkan yer ? haha ak tak suka nanti ada yg perli2 ak pulak. huhu ak tak sebagus mane pon. lalala kehidupan aku ? ase mcm dah tunggang tebalik. keluaga sebelah ayah ak dah agk punah. alhamdulillah kuage ibu ak masih selamat lg walaupun ad yg busuk hatinya. :)
hahaha FYI mebi korg ingat aku seorang yg senang. tp takk ak berpura2 senang utk gembira kan hati org sekeliling. hemm kepada yg mengetahui rahsia aku, harap disimpan dlm hati. kepada yang susah memahami keadaan hidup ak. tolg lah pahami. ak bukan sengang sangat mcm org2 lain. sejak kebelakangan ni ada sesuatu yg jadi kat diri ak. sampaikan sambutan hari raya sepatutnya gembira ak mengatakan hari tersebut membuatkan ak sakit dan pening. biler ak na kongsi dengan seseorang yg agak rapat dgn ak, respon die sekadar sahaja. respon tu jga wat ak sedih. kata2 yang sama turut diulangi. padahal hati ak sakit sgt2. grrr disebabkan tu ak hanya mampu memberi respon sekadar sahaja. sebb ak dah start mls. keadaan mcm ni wat ak ase mebi semua yang dah tak memerlukan ak akan buang ak dalam laut kot. haha bia ak mati tenggelam sebb tak pandai berenang. tp alhamdulillah. ak masih mempunyai 5 kwn baik yang masih kekal dengan aku. ohhh CHINGU ! sarangheyo <3 <3

No comments:

Post a Comment